واکنش تاجرنیا به حواشی حضورش رختکن استقلال

علی تاجرنیا در رابطه حضورش در رختکن استقلال توییتی منتشر کرد.

واکنش تاجرنیا به حواشی حضورش رختکن استقلال

به گزارش هفت ورزشی ، علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی استقلال با انتشار توییتی به حواشی ایجاد شده در بین دو نیمه بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان واکنش نشان داد.

تاجرنیا نوشت: هواداران عزیز استقلال

بین دو نیمه بازی استقلال خوزستان نگران حال شما و از دست رفتن امتیاز بودم.

به رختکن رفتم فقط برای دو نکته:

یادآوری مسئولیت پوشیدن پیراهن استقلال و اینکه اگر می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید این بازی و بازی های پیش رو را ببریم.

ارسال نظر