سرمربی شمس آذر حکم بازی تراکتور را طلب کرد، کمیته انضباطی احضاریه فرستاد!
به گزارش هفت ورزشی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان بازی های روز دوم از هفته هجدهم، یک ابلاغیه صادر کرد که متن آن را در ادامه می خوانید:
«وحید رضایی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین و محمدعلی خالدی، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اظهارات شان به ترتیب پس از دیدار مقابل پیکان و مس رفسنجان 48 ساعت فرصت دارند دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.»
سرمربی شمس آذر قزوین در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی مقابل پیکان گفته بود:
از اعلام نشدن رأی کمیته انضباطی تعجب میکنم چون همه چیز را قانونی طی کردیم. برنامه ما در نیمفصل برای آن بازی به هم خورد و یک روز همبازی بهتعویق افتاده و اظهر من الشمس است که وقتی تیمی در میدان حاضر نمیشود رأی آن چیست. تراکتور در میدان حاضر نشد. همان روز استقلال با خارجیهایش در جام حذفی به میدان رفت و بازی فوتسال هم یک روز قبل در قزوین برگزار شد و همه جا امنیت برقرار بود. ما برای بازی در مرحله بعدی جام حذفی آماده میشویم.