جدول لیگ برتر در پایان روز دوم؛ سقوط پرسپولیس تا پله چهارم
پرسپولیس از رتبه اول به چهارم سقوط کرد و تراکتور و استقلال به صدر رفتند.
به گزارش هفت ورزشی، در حالی که در پایان هفته هفدهم پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول قرار داشتند، اما نتایج بد این دو در هفته هجدهم و نتایج خوب استقلال و تراکتور باعث تغییر در 4 رتبه بالای جدول شد!
با شکست پرسپولیس از فولاد در اهواز و تساوی سپاهان مقابل گل گهر در بازی خانگی، سپاهان 32 امتیازی شد و پرسپولیس 31 امتیازی باقی ماند.
پرسپولیس از رتبه اول به چهارم و سپاهان از رتبه دوم به سوم سقوط کردند.
نکات جدول رده بندی در پایان روز دوم از هفته هجدهم
- تراکتور، استقلال و سپاهان با 32 امتیاز به ترتیب در رتبه اول تا سوم جای گرفته اند.
- پرسپولیس با اختلاف 1 امتیاز نسبت به تعقیبکنندگان، در رتبه چهارم ایستاده است.
- گل گهر با 30 امتیاز خود را در جمع بالانشینان حفظ کرده است و رتبه پنجم را دارد.
- مس رفسنجان همچنان در پایین جدول و خطر سقوط باقی است. ذوب آهن یک رتبه آمد بالا و حالا آلومینیوم تیم ماقبل آخر جدول لیگ است.
وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر در پایان روز دوم از هفته هجدهم
نتایج بازیهای هفته هجدهم لیگ برتر
- آلومینیوم اراک ۰ - ۱ تراکتور
- استقلال 1 - 0 استقلال خوزستان
- مس رفسنجان ۰ - ۰ ذوبآهن
- پیکان ۰ - ۱ شمس آذر قزوین
- فجر سپاسی ۲ - ۱ خیبر خرمآباد
- فولاد ۳ - ۱ پرسپولیس
- سپاهان ۱ - ۱ گلگهر سیرجان
آخرین بازی از هفته هجدهم فردا (پنجشنبه 9 بهمن) به میزبانی ملوان از چادرملو برگزار می شود. دو تیم از ساعت 15:30 در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف هم می روند.