اوسمار: خیلی ناراحتیم و جبران می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش مقابل فولاد توضیحاتی ارائه داد.

اوسمار: خیلی ناراحتیم و جبران می کنیم

به گزارش هفت ورزشی ، اوسمار ویرا چهارشنبه هشتم بهمن در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان از هفته هجدهم لیگ برتر، اظهارکرد: متاسفانه نتوانستیم نتیجه‌ای را که می‌خواهیم کسب کنیم و به فولاد تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: به هواداران‌مان می‌گویم که خیلی ناراحتیم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این به بعد بتوانیم آن‌طور که آنها دوست دارند نتیجه بگیریم تا به هدفمان در پایان فصل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه ابتدای بازی یک تعویض اجباری داشتیم ولی در ادامه سعی کردیم شکل بازی را عوض کنیم. بازیکنان جوان و جایگزین عملکرد خوبی داشتند و از آن‌ها راضی هستم.

ارسال نظر