پرسپولیس با ۳ بازیکن جدید قرارداد بست
باشگاه پرسپولیس از امضای قرارداد حرفهای با سه عضو آکادمی خود خبر داد.
به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پرسپولیس در پایان مهلت نقلوانتقالات، سه بازیکن جوان را به صورت رسمی به تیم اضافه کرد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با عقد قرارداد حرفهای با ۳ بازیکن از آکادمی فوتبال باشگاه، تعداد این نفرات در تیم فوتبال بزرگسالان قرمزها به عدد ۶ رسید.
امیرمحمد قزوینه(دروازهبان)، محمدطاها نژادخیر و امیرحسین طاهری بازیکنان جوانی هستند که پس از عملکردی که در ردههای سنی پایه داشتند با آنها قرارداد حرفهای منعقد شد. قبل از این نیز محمدحسین مومنی، پویا اسمی و مهدی چشمبهراه نفراتی بودند که به جرگه بازیکنان حرفهای باشگاه پیوسته بودند.