جدایی صادقی از جمع سرخپوشان

وینگر فولاد خوزستان به همکاری خود با این تیم پایان داد.

جدایی صادقی از جمع سرخپوشان

به گزارش هفت ورزشی ، سعید صادقی وینگر ۳۱ ساله فولاد خوزستان که ابتدای فصل از پرسپولیس به این تیم پیوسته بود، به همکاری خود با سرخ‌پوشان اهواز پایان داد.

او که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار داشت، تنها در ۳ بازی برای فولاد خوزستان به میدان رفت و پس از آن درگیر مصدومیت طولانی‌مدت شد.

صادقی که همچنان مصدوم است، با توافقی دوطرفه به همکاری خود با باشگاه فولاد خوزستان پایان داد.

ارسال نظر