هیأت فوتبال استان تهران جلسه گذاشت

جلسه هیات رئیسه هیأت فوتبال استان تهران برگزار شد.

هیأت فوتبال استان تهران جلسه گذاشت

به گزارش هفت ورزشی ، هفتمین جلسه هیات رئیسه هیأت فوتبال استان تهران برگزار شد.

در این نشست پیرامون موارد مربوط به نقشه راه، آیین نامه مسابقات دسته دوم فوتبال پسران، برنامه های راهبردی و چارت سازمانی بحث و گفت و گوهای مفصلی انجام شد.

سید میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران، مجید محمدی (نایب رئیس اول)، مریم منظمی(نایب رئیس بانوان)، غلامرضا جباری(دبیرکل)، مهدی لاله(نماینده حوزه ها و شهرستان ها)، محمد رحیمی(نماینده باشگاه ها) و حمیدرضا عرب(مدیر روابط عمومی) در این نشست حضور داشتند.

ماجدی ضمن تاکید دوباره بر اهمیت آموزش بازیکنان شاغل در فوتبال استان تهران بر ضرورت کیفی شدن مسابقات در پایتخت تاکید و خاطرنشان کرد که فوتبال در استان تهران باید در آینده نزدیک به این سمت و سو حرکت کند. دبیر کل و اعضای هیات رئیسه نیز بر عملی شدن این برنامه تاکید کردند و راهکارهای موجود مورد ارزیابی و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

ارسال نظر