مدیر شمس آذر: معامله گری را به اجبار فروختیم
مدیر تیم فوتبال شمس آذر قزوین معتقد است سران این باشگاه مجبور شدند با جدایی مدافع جدید پرسپولیس موافقت کنند.
به گزارش هفت ورزشی ، مصیب چگینی مدیر تیم شمس آذر درباره نقلوانتقالات سوت و کور تیم فوتبال شمس آذر در نیمفصل لیگ برتر گفت: محمدرضا رضایی که دوره سربازی خود را در ملوان میگذراند، به جمع ما بازگشت. همچنین دو بازیکن جوان به نامهای سیدمحمد حسینی از پرسپولیس و کیانوش معظمی از عقاب را جذب کردیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا وحید رضایی و سایر اعضای کادر فنی شمس آذر بابت انتقال فرزین معاملهگری به پرسپولیس رضایت داشتند یا خیر، تصریح کرد: خیر. رضایی تمایلی به جدایی معاملهگری نداشت، اما رضایت خود را به دلیل شرایط باشگاه اعلام کرد و تصمیم به جدایی این بازیکن گرفته شد.
مدیر تیم شمس آذر قزوین در مورد رقم فروش معاملهگری و اینکه آیا هزینه رضایتنامه 15 میلیارد تومانی مجتبی فخریان از این رقم کسر شد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما معاملهگری را 40 میلیارد تومان فروختیم و این انتقال، ارتباطی به پول فخریان نداشت. باشگاه بدهیها و کارهای دیگری با این پول (مبلغ انتقال فخریان) انجام میدهد.
چگینی درباره رقم پرداخت شده به اعضای تیم شمس آذر اظهار داشت: تاکنون 40 درصد از قراردادها پرداخت شده است. تلاش میکنیم خودمان را جمع و جور کنیم و این رقم را به 50 درصد برسانیم.
«میتوان گفت شمس آذر مجبور شد معاملهگری را بفروشد؟»، وی در پاسخ به این پرسش به تسنیم گفت: دقیقاً. بالاخره بازیکنان فوتبال ایران دوست دارند در استقلال و پرسپولیس بازی کنند و از پیشنهاد این تیمها استقبال میکنند. ما هم باید بهترین تصمیم را بگیریم تا مجموعه باشگاه آسیب نبیند.