جدایی رسمی وینگر جوان از استقلال!

امیرعلی صادقی با فسخ قرارداد خود، به همکاری‌اش با استقلال خوزستان پایان داد.

جدایی رسمی وینگر جوان از استقلال!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه استقلال خوزستان که در فصل جاری با مشکلات مالی متعددی روبه‌رو بوده و این موضوع منجر به جدایی چند بازیکن از این تیم شده، حالا همکاری خود را با امیرعلی صادقی نیز خاتمه داد.

این وینگر جوان که در نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته از استقلال تهران به جمع آبی‌های خوزستان اضافه شده بود، در نیم‌فصل نخست لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت، اما در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و قراردادش را به‌صورت رسمی فسخ کرد.

صادقی که سابقه بازی در تیم‌های سایپا و استقلال تهران را هم در کارنامه دارد، پس از پشت سر گذاشتن نیم‌فصل اول با پیراهن استقلال خوزستان، حالا به دنبال تیم جدیدی برای ادامه دوران حرفه‌ای خود در نیم‌فصل دوم خواهد بود.

این بازیکن در هفته‌های پایانی منتهی به نیم‌فصل، مشابه حجت احمدی، در تمرینات استقلال خوزستان حضور نداشت و در نهایت جدایی‌اش از این تیم قطعی شد.

ارسال نظر