صورت‌های مالی پرسپولیس منتشر شد؛ زیان انباشته سرخ ها افزایش پیدا کرد

زیان انباشته باشگاه پرسپولیس در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

صورت‌های مالی پرسپولیس منتشر شد؛ زیان انباشته سرخ ها افزایش پیدا کرد

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پرسپولیس روز گذشته صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۴ را منتشر کرد.

بر اساس این صورت‌های مالی، زیان انباشته باشگاه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته و از ۱۴۰۰ میلیارد تومان به ۱۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

با این حال، در بخش بدهی‌ها، بدهی‌های پرسپولیس از ۲۱۰۰ میلیارد تومان به ۱۲۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است.

همچنین، حقوق مالکانه باشگاه با رشد همراه بوده است که نشان‌دهنده بهبود نسبی وضعیت مالی باشگاه است.

ارسال نظر