شکست استقلال و قهرمانی وارش نوشهر در لیگ یک زنان
وارش نوشهر با شکست استقلال تهران قهرمان لیگ یک زنان شد.
به گزارش هفت ورزشی، فینال لیگ یک فوتبال زنان امروز از ساعت 12:00 در ورزشگاه شهدای نوشهر بین دو تیم استقلال تهران و وارش برگزار شد؛ دیداری حساس که علاوه بر فینال صعود هر دو تیم به لیگ برتر را قطعی کرده بود.
دو تیم در وقتهای قانونی نمایش پایاپایی داشتند و هرکدام موفق شدند یک بار دروازهی حریف را باز کنند برای استقلال مریم محمدحسینی گل زد و برای وارش زینب اسماعیلی زننده گل بود تا بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان برسد. پس از پایان وقت قانونی کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی بازیکنان وارش تمرکز بیشتری داشتند و در نهایت در ضربات پنالتی توانستند استقلال را با نتیجه چهار بر یک شکست دهند.
با این نتیجه وارش نوشهر قهرمان لیگ یک زنان شد و هر دو تیم با صعود خود به لیگ برتر زنان حضور خود راد ر بالاترین سطح فوتبالی کشور قطعی کردند.