مطهری: گل محمدی از من خواست هدایت فولاد را بپذیرم

حمید مطهری از پذیرش هدایت فولاد گفت.

مطهری: گل محمدی از من خواست هدایت فولاد را بپذیرم

به گزارش هفت ورزشی ، پس از جدایی یحیی گل محمدی از فولاد، حمید مطهری به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

۴۸ ساعت از جلسه مهم در باشگاه فولاد می گذرد و حالا سرنوشت نیمکت این تیم روشن شده است.

پس از موافقت مدیران باشگاه با استعفای یحیی گل‌محمدی، آنها در معرض یک تصمیم مهم برای آینده باشکاه بودند: مسیری تازه با سرمربی‌ای جدید؟ اسامی مختلفی برای این سمت نامزد بودند اما باشگاه تصمیم گرفت سوال را طور دیگری مطرح کند و از سرمایه داخل کادرفنی بهره ببرد. پس معارفه سرمربی به این شکل انجام شد: حمید مطهری، مربی سابق و حالا سرمربی جدید فولاد.

حمید مطهری در گفتگویی صحبتهای خود را به این شکل آغاز کرد: از اعتماد مسئولان کارخانه فولاد خوزستان و اعضای هیئت‌مدیره و آقای حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و البته هواداران خونگرم و عزیز فولاد متشکرم. امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد را با تلاش خود بدهم.

مطهری در خصوص علت جدایی یحیی گل‌محمدی گفت: این یک انتخاب فردی است و من واقعا نمیتوانم در موردش صحبت کنم و آقای گل‌محمدی بهتر می‌توانند توضیح بدهند اما تا جایی که میدانم یک مسئله شخصی و خانوادگی بوده است.

او در مورد قبول این پیشنهاد اعلام کرد: من به کار کردن در فولاد افتخار می‌کنم و برایم تفاوتی ندارد که در چه سمتی حضور داشته باشم. فولاد متعلق به کارگران عزیز و زحمتکش کارخانه است و ما خدمتگزار آنها هستیم اما لازم می‌دانم نکاتی را توضیح بدهم.

سرمربی جدید فولاد گفت: با یحیی در ارتباط بودم و خود او از من خواست پیشنهاد سرمربیگری فولاد را قبول کنم. همه از دوستی من و یحیی خبر دارند و رفاقت ما ادامه خواهد داشت. تمام تلاش من این است که در این مقطع کاری کنم که فولاد به اهداف خود دست پیدا کند. از اعتماد مدیریت باشگاه ممنونم و تمام تلاشم را می‌کنم تا باعث خوشحالی هواداران و مردم شریف خوزستان بشویم.

مطهری به ورزش سه گفت: باشکاه فولاد و تیم فعلی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و من هم انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم این پتانسیل را به نقطه موردنظر باشگاه و هواداران برسانم. هواداران عزیز مطمئن باشند که تیم در مسیر صحیحی است و ما حتما به خواسته و انتظار آنها پاسخ خواهیم داد.

ارسال نظر