مربی تراکتور: بازی دست ما بود؛ باید سه گل می زدیم!
مهرداد خانبان مربی تراکتور گفت که تیمش سوار بر بازی بود و میتوانست با اختلاف سه گل پیروز شود.
به گزارش هفت ورزشی ، مهرداد خانبان، مربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت : آقای اسکوچیچ سرماخوردگی دارد و اکنون زیر سرم است که از دوستان به دلیل عدم حضور در نشست خبری عذرخواهی کرد.
وی افزود : همانطور که پیش بینی میشد بازی سختی برای دو تیم بود. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتهایم و دو تیم عملکردشان در نیمه دوم بهتر بود.
خانبان با بیان اینکه تراکتور سوار بر بازی بود، گفت: ما موقعیتهای گلزنی زیادی داشتیم و میتوانستیم با سه گل پیروز شویم.