خلیل زاده: بهتر از استقلال بودیم/ انگیزه ای برای بازی نداشتیم
کاپیتان تیم تراکتور پس از دیدار با استقلال با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابتدا به مردم تسلیت می گویم و امیدوارم هیچ خانواده ای غم نبیند.
او افزود: بازی خوبی بود و بهتر از استقلال بودیم و موقعیت های بهتری داشتیم اما ضربات مان به گل تبدیل نشد.
خلیل زاده در پایان در مورد بازی بدون تماشاگر گفت: بازی بدون تماشاگر بود و تصمیمی بود که گرفته شد. در کل انگیزه ای برای بازی نبود.