ذوبی ها پولدار شدند

میزان پرداختی باشگاه ذوب‌آهن به بازیکنان و دیگر اعضای تیم مشخص شد.

ذوبی ها پولدار شدند

به گزارش هفت ورزشی ، ذوب‌آهن اصفهان در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل پیکان مغلوب شد تا همانند نیم فصل اول با شکست وارد رقابت‌ها شود.

سبزپوشان اصفهان که در زمره تیم‌های متوسط به لحاظ عقد قرارداد با اعضای خود هستند تا اینجا بین ۴۰ تا ۵۰ درصد از مطالبات را پرداخت کرده‌اند تا به تعهدات خود پایبند باشند.

ارسال نظر