گل محمدی و فولاد قطع همکاری کردند/ ادعای یک خبرگزاری
یحیی گل محمدی و باشگاه فولاد قطع همکاری کردند.
به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه فولاد یکی از تیم هایی بود که در نقل و انتقالات عملکرد تقریبا خوبی از خود نشان داد.
اما خبرگزاری ایسنا در ادعایی نوشت: باشگاه فولاد خوزستان و یحیی گلمحمدی قطع همکاری کردند.
این جدایی در حالی است که باشگاه در نقل و انتقالات زمستانه اقدام به خرید چهار بازیکن کرده بود.