گل محمدی و فولاد قطع همکاری کردند/ ادعای یک خبرگزاری

یحیی گل محمدی و باشگاه فولاد قطع همکاری کردند.

گل محمدی و فولاد قطع همکاری کردند/ ادعای یک خبرگزاری

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه فولاد یکی از تیم هایی بود که در نقل و انتقالات عملکرد تقریبا خوبی از خود نشان داد.

اما خبرگزاری ایسنا در ادعایی نوشت: باشگاه فولاد خوزستان و یحیی گل‌محمدی قطع همکاری کردند.

این جدایی در حالی است که باشگاه در نقل و انتقالات زمستانه اقدام به خرید چهار بازیکن کرده بود.

ارسال نظر