بدشانسی آبی ها ادامه دارد؛ مربی استقلال فسخ کرد!

مربی استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

بدشانسی آبی ها ادامه دارد؛ مربی استقلال فسخ کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، نونو مورایس مربی استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

مورایس که در زمان محرومیت ریکاردو ساپینتو هدایت استقلال را کنار زمین بر عهده داشت، با عنوان کردن مشکلات خانوادگی قراردادش را با آبی‌پوشان فسخ کرد.

ارسال نظر