مشکل ذوب‌آهن برای نیم‌فصل دوم حل شد

مشکل باشگاه ذوب‌آهن برای آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر رفع شد.

مشکل ذوب‌آهن برای نیم‌فصل دوم حل شد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ فردا نخستین بازی نیم‌فصل دوم لیگ برتر را مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌کند.

ذوبی‌ها در نقل‌وانتقالات با علیرضا کاظمی، وینگر سابق ذوب‌آهن و محمدعلی خالدی، آقای گل امیدهای خود قرارداد بستند که باتوجه‌به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه، کارت بازی‌شان صادر شده و مشکلی برای همراهی شاگردان قاسم حدادی‌فر ندارند.

باشگاه اصفهانی همچنان برای تقویت خط حمله خود، به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.

ارسال نظر