پدیده سپاهان در تهران می‌ماند!

محمد عسکری در تهران زیر نظر کادرپزشکی درمان خواهد شد.

پدیده سپاهان در تهران می‌ماند!

به گزارش هفت ورزشی، محمد عسکری که این فصل به عنوان پدیده لیگ برتر در سپاهان چهره شد، در جام ملت های آسیا (زیر 23 سال) مصدوم شد و از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید.

امروز کاروان تیم ملی امید به ایران بازگشت و ملی پوشان به تهران رسیدند.

به احتمال زیاد محمد عسکری برای کارهای درمانی خود در تهران می ماند و همینجا درمان می شود.

ارسال نظر