تقویت ذوب آهن با خرید دو بازیکن

تیم فوتبال ذوب آهن به دنبال جذب دو بازیکن برای تقویت این تیم است.

تقویت ذوب آهن با خرید دو بازیکن

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال ذوب آهن برنامه تمرینی خود در تعطیلات نیم فصل را زیر نظر قاسم حدادی فر پیگیری می‌کند.

البته حدادی فر در نظر دارد که به طور همزمان نیز اهداف نقل و انتقالاتی خود را دنبال کند، هر چند او همیشه گفته به دلیل شرایط بودجه باشگاه، نمی‌تواند مانند سایر همتایان خود برنامه‌هایش برای تقویت تیم را اجرایی کند. با این حال، او تا الان یک خرید جدید داشته و در آستانه جذب یک بازیکن دیگر هم قرار دارد.

بعد از آنکه علیرضا کاظمی 27 ساله برای بازی در پست مهاجم و وینگر چپ با ذوب آهن قرارداد بست، حالا ذوبی‌ها در تدارک جذب رحمان جعفری نیز هستند.

البته رحمان در حال حاضر بازیکن آلومینیوم اراک است و در صورتی برای نیم‌فصل دوم به اصفهان خواهد رفت که بازیکن جایگزین برای او در ایرالکو پیدا شود.

ارسال نظر