دو استقلالی سابق در فجرسپاسی!

حاتم احمدی مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز از عقد قرارداد این باشگاه با مدافع سابق استقلال خبر داد.

دو استقلالی سابق در فجرسپاسی!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه فجر سپاسی شیراز در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال 05-1404، مهدی شریفی از مس رفسنجان و علیرضا سعدی‌پور از سپاهان را به خدمت گرفت.

پس از جذب این دو نفر، باشگاه فجر سپاسی با چهار بازیکن دیگر قرارداد بست. محمدحسین مرادمند، پیمان بابایی، سجاد آشوری و محمد مسلمی در روزهای اخیر به جمع طلایی‌پوشان شیرازی پیوستند و در جمع شاگردان پیروز قربانی به میدان می‌روند.

ارسال نظر