دو استقلالی سابق در فجرسپاسی!
حاتم احمدی مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز از عقد قرارداد این باشگاه با مدافع سابق استقلال خبر داد.
به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه فجر سپاسی شیراز در نقلوانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال 05-1404، مهدی شریفی از مس رفسنجان و علیرضا سعدیپور از سپاهان را به خدمت گرفت.
پس از جذب این دو نفر، باشگاه فجر سپاسی با چهار بازیکن دیگر قرارداد بست. محمدحسین مرادمند، پیمان بابایی، سجاد آشوری و محمد مسلمی در روزهای اخیر به جمع طلاییپوشان شیرازی پیوستند و در جمع شاگردان پیروز قربانی به میدان میروند.