پایان کار مدیرعامل تراکتور؛ مظفری زاده کنارگیری کرد!

سعید مظفری‌زاده با انتشار پیامی از پایان مدیرعاملی خود در باشگاه تراکتور خبر داد.

پایان کار مدیرعامل تراکتور؛ مظفری زاده کنارگیری کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور لحظاتی قبل با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از پایان فعالیت‌اش به عنوان مدیرعامل در این باشگاه خبر داد.

مظفری‌زاده که پیش‌تر به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه فعالیت می‌کرد؛ مهر ماه سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل تبریزی‌ها معرفی شده بود.

ارسال نظر