یک تیم، یک ستاره/ قسمت سوم؛ استقلال
استقلال و آسانی که ستاره شد
در بخش یک تیم، یک ستاره امشب، یاسر آسانی به عنوان بهترین بازیکن استقلال تا پایان نیم فصل انتخاب شد.
به گزارش هفت وررشی ، یاسر آسانی وینگر 30 ساله آلبانیایی استقلال در لیگ بیست و پنجم عملکرد خوبی داشت و توانست ستاره آبی ها لقب بگیرد.
این بازیکن که سابقه حضور در تیم های پارتیزان، آ.ا.ک، گوانگژو … حضور داشت تا پایان نیم فصل برای آبی ها در لیگ برتر 7 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد.
آسانی مقابل تیم های پیکان (2)، مس رفسنجان، فجرسپاسی، آلومینیوم اراک، خیبر و سپاهان گلزنی کرد و رو در روی تیم های چادرملو و سپاهان پاس گل داد. آسانی در 86 درصد بازی های استقلال در لیگ برتر در ترکیب اولیه حضور داشت و مهره تاثیرگذار و پنالتی زن اصلی استقلال محسوب می شود.
او 3 بار در تیم منتخب "هفت ورزشی" قرار گرفت.