ستاره استقلالی بازی با پرسپولیس را از دست داد

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال سپاهان، به دلیل مصدومیت حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود.

ستاره استقلالی بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش هفت ورزشی ، این بازیکن در جریان دیدار سپاهان و استقلال در رقابت‌های لیگ برتر دچار آسیب‌دیدگی شد. رضاوند که سابقه حضور در تیم استقلال را نیز در کارنامه دارد، در این مسابقه از ناحیه همسترینگ احساس درد کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا با نظر کادر پزشکی تعویض شود.

پس از انجام معاینات تکمیلی و بررسی نتایج MRI، مشخص شد مصدومیت رضاوند نیازمند دوره درمانی حداقل یک‌ماهه است. بر همین اساس، این هافبک باتجربه مدتی از تمرینات و مسابقات سپاهان دور خواهد بود.

رضاوند هم‌اکنون مراحل درمان و بازتوانی خود را آغاز کرده و در صورت طی شدن روند بهبودی طبق برنامه، پس از پایان دوره درمان به تمرینات گروهی سپاهان بازخواهد گشت. غیبت او می‌تواند چالشی برای کادر فنی سپاهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد.

ارسال نظر