بابایی: امیدوارم استقلال زمین نصیری یزد را خراب نکند

در پی درخواست رسمی باشگاه استقلال برای میزبانی از تراکتور در یزد، مدیرعامل گل‌گهر ضمن استقبال از ایجاد نشاط اجتماعی در این شهر، نسبت به حفظ کیفیت چمن ورزشگاه شهید نصیری هشدار داد.

بابایی: امیدوارم استقلال زمین نصیری یزد را خراب نکند

به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا بابایی مدیرعامل باشگاه گل گهر در گفت‌وگویی در واکنش به درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در یزد گفت:ما خودمان در یزد به نوعی میهمان هستیم و از زحمات مجموعه استان و اداره کل ورزش و جوانان در آماده‌سازی ورزشگاه شهید نصیری که امروز به گزینه‌ای برای میزبانی دیدارهای خانگی تیم‌های بزرگ فوتبال کشور تبدیل شده، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی افزود: حضور تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم‌های پرطرفدار در یزد نه تنها شور و نشاط اجتماعی ایجاد می‌کند، بلکه می‌تواند به رونق گردشگری و معرفی ظرفیت‌های این شهر تاریخی کمک کند. یزد با داشتن زیرساخت‌های مناسب هتل و حمل و نقل، شرایط ایده‌آل برای پذیرش چنین رویدادهایی را دارد و آمادگی کامل در این زمینه دیده می‌شود.

بابایی با تأکید بر اهمیت حفاظت از ورزشگاه به ایسنا گفت: میزبانی از سایر تیم‌ها برای انجام دیدارهای خانگی به باشگاه ما ارتباطی ندارد، اما انتظار داریم استفاده از چمن ورزشگاه به گونه‌ای باشد که آسیبی به آن وارد نشود و امکان برگزاری بازی‌ها با کیفیت مطلوب حفظ شود.

شرکت فرهنگی و ورزشی استقلال ایران، صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ دی، طی نامه‌ای رسمی به امضای علی تاجرنیا، سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیئت‌مدیره این باشگاه، از هیئت فوتبال استان یزد درخواست کرده است شرایط میزبانی دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز را در ورزشگاه شهید نصیری فراهم کند.

ارسال نظر