درخواست ساپینتو وتو شد؛ استقلالی‌ها در تهران ماندنی شدند

هیات مدیره استقلال با درخواست ساپینتو برای برپایی اردوی چهارروزه در جنوب کشور مخالفت کرد تا آبی‌پوشان علی‌رغم نارضایتی سرمربی، مجبور به ادامه تمرینات در زمین بی‌کیفیت شماره ۴ آزادی شوند.

درخواست ساپینتو وتو شد؛ استقلالی‌ها در تهران ماندنی شدند

به گزارش هفت ورزشی ، ساپینتو سرمربی استقلال در روزهای گذشته به دلیل نبود زمین تمرین مناسب در تهران از باشگاه درخواست برگزاری ۴ روز اردو در یکی از شهرهای جنوبی ایران را داده بود اما این طور که شنیده می شود این درخواست در جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه موافق نداشته و برگزاری این اردو منتفی شده است.

به نظر می رسد با توجه به رد این درخواست استقلالی ها باید در تهران و در زمین شماره ۴ آزادی که ظاهرا کیفیت مناسبی هم ندارد تمرینات خود را دنبال کنند که همین مساله قطعا واکنش ساپینتو را در پی خواهد داشت.

باید منتظر شد و دید سرمربی پرتغالی با توجه به منتفی شدن این اردو چه واکنشی نشان می دهد.

ارسال نظر