باشگاه پرسپولیس رسما جدایی فرشاد احمدزاده را اعلام کرد

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای از پایان همکاری توافقی با فرشاد احمدزاده پس از سال‌ها حضور در جمع سرخپوشان خبر داد.

باشگاه پرسپولیس رسما جدایی فرشاد احمدزاده را اعلام کرد

به گزارش هفت ورزشی ، فرشاد احمدزاده پس از سال‌ها حضور در جمع سرخپوشان پایتخت، به‌صورت توافقی از باشگاه پرسپولیس جدا شد و به همکاری خود با این تیم پایان داد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این بازیکن در طول دوران حضور خود در باشگاه پرسپولیس، در ۱۵۹ دیدار رسمی با پیراهن این تیم به میدان رفت و نقش مؤثری در موفقیت‌های سرخپوشان ایفا کرد. احمدزاده در این مدت، تجربه کسب ۲ عنوان قهرمانی لیگ برتر و ۱ قهرمانی سوپرجام را در کارنامه خود به ثبت رساند.

باشگاه پرسپولیس ضمن قدردانی از تلاش‌ها، تعهد و زحمات فرشاد احمدزاده در سال‌های حضورش، برای او در ادامه مسیر حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظر