درخواست جدایی بازیکن سابق پرسپولیس از تراکتور

فرشاد فرجی، مدافع سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل به تراکتور پیوسته بود، به دلیل نیمکت‌نشینی‌های متوالی خواستار جدایی از این تیم شده و مذاکرات خود را برای دریافت رضایت‌نامه آغاز کرده است.

درخواست جدایی بازیکن سابق پرسپولیس از تراکتور

به گزارش هفت ورزشی ، فرشاد فرجی ابتدای فصل جاری و بعد از جدایی از پرسپولیس، راهی تراکتور تبریز شد ولی نیمکت‌نشینی در این تیم سبب شده او به فکر جدایی بیفتد.

فرجی در حال مذاکره با مدیران باشگاه است تا بتواند رضایت‌نامه‌اش را دریافت کرده و به صورت رسمی از تراکتور جدا شود.

ارسال نظر