گودرزی بعد از بازی با سپاهان: حاشیه‌ای نبود، فقط فوتبال بود

مدافع استقلال پس از پیروزی مقابل سپاهان تأکید کرد حواشی را کنار گذاشته و تمام تمرکزش را روی ارائه بهترین عملکرد در زمین مسابقه گذاشته است.

گودرزی بعد از بازی با سپاهان: حاشیه‌ای نبود، فقط فوتبال بود

به گزارش هفت ورزشی ، حسین گودرزی، مدافع تیم فوتبال استقلال، پس از پایان دیدار این تیم مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان، درباره شرایط مسابقه و حواشی مطرح‌شده توضیحاتی ارائه داد.

گودرزی با اشاره به کیفیت بازی گفت: دو تیم از نظر فنی شرایط خوبی داشتند و به‌نظرم مسابقه‌ای جذاب و تماشاگرپسند برگزار شد که خوشبختانه با هیجان زیادی همراه بود.

او درباره برخوردش با نازون در جریان بازی توضیح داد: موضوع خاصی نبود و فقط درباره یک اوت صحبت کردیم. همه‌چیز فوتبالی بود و همان لحظه هم تمام شد.

مدافع استقلال همچنین به واکنش هواداران سپاهان اشاره کرد و گفت: سپاهان همیشه به من لطف داشت. یک سال در این شهر بازی کردم و واقعاً چیزی کم نگذاشتند. از هواداران این تیم تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

گودرزی در پایان درباره مسائل خارج از زمین و موضوع نقل‌وانتقالات تأکید کرد: من بازیکن هستم و تمرکزم فقط روی انجام وظیفه در زمین است. مسائل مدیریتی و فنی به کادر تیم مربوط می‌شود و من سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم.

ارسال نظر