طلسم شکست؛ وریا بالاخره روی نیمکت استقلال نشست

سرانجام مجوز وریا غفوری برای نشستن روی نیمکت استقلال صادر شد…

طلسم شکست؛ وریا بالاخره روی نیمکت استقلال نشست

به گزارش هفت ورزشی ، سرانجام مجوز نشستن وریا غفوری روی نیمکت استقلال صادر شد تا این عضو کادرفنی آبی‌پوشان بتواند در دیدار امروز مقابل سپاهان تیمش را از کنار زمین همراهی کند.

وریـا غفوری که پس از اضافه شدن به کادرفنی استقلال به دلیل مشکلات اداری تنها در مسابقات آسیایی اجازه حضور روی نیمکت را داشت، در بازی‌های داخلی از نشستن روی نیمکت محروم بود. این محدودیت امروز و در دیدار برابر سپاهان برطرف شد تا طلسم غیبت او در لیگ برتر شکسته شود و غفوری بالاخره در یک مسابقه داخلی کنار سایر اعضای کادر فنی استقلال روی نیمکت بنشیند.

عکس های اختصاصی هفت ورزشی از مهدی افشاری

ارسال نظر