خبرهای خوب برای نارنجی‌ها؛

مس و جباری، خوشحال در جزیره

تیم مس رفسنجان در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر اردوی خود را در کیش برپا کرده است.

مس و جباری، خوشحال در جزیره

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال مس رفسنجان در تعطیلات بین دو نیم فصل لیگ برتر به جزیره کیش رفته و در آنجا اردویی برپا کرده است.

شاگردان مجتبی جباری تا روز شانزدهم دی در این جزیره اردو می زنند و سپس به تهران می آیند.

تیم مس با کادر فنی جدید، اگرچه هنوز در کسب پیروزی موفق نبوده، اما در حال تجربه تغییرات عمده است و خود را برای نیمه دوم فصل آماده می کند.

این تغییرات، شامل حضور فعال در بازار نقل و انتقالات نیز هست. مس رفسنجان با جذب حمیدرضا طاهرخانی و سعید مهری، گام های نخست نقل و انتقالاتی را در زمستان برداشته است.

علاوه بر این، یک مدافع-هافبک چپ پای کره ای در آستانه پیوستن به مس است و همچنین یک وینگر اهل مقدونیه در نزدیکی عقد قرارداد با تیم نارنجی پوش شهر رفسنجان قرار دارد. باید دید در ادامه، تیم مس با چه بازیکنان جدیدی قرارداد می بندد و چطور برای ورود دوباره به کوران مسابقات آماده می شود.

ارسال نظر