جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن شد

جواد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شد.

جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن شد

به گزارش هفت ورزشی ، جواد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن انتخاب و جایگزین علیرضا احسانی شد.

جواد محمدی که پیش از این مدیریت باشگاه ذوب آهن را بر عهده داشت عضویت در هیات مدیره و سابقه مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، ضمن تقدیر از علیرضا احسانی مدیرعامل اسبق و قهرمان دوومیدانی کشور ایشان به عنوان ریاست هیات مدیره باشگاه منصوب شد.

همچنین با توجه به اتمام دوره دو ساله هیات مدیره باشگاه، آقایان عباس دارابی و حجت کرمی نیز مجددا به عضویت هیات مدیره باشگاه منصوب شد.

ارسال نظر