مس رفسنجان در کیش؛ اردوی یک هفتهای شاگردان مجتبی جباری آغاز شد
نارنجیپوشان مس رفسنجان برای برگزاری اردوی نیم فصل خود راهی اردوی کیش شدند.
به گزارش هفت ورزشی ، با اعلام باشگاه مس رفسنجان، اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان برای برپایی اردوی یک هفتهای راهی جزیره کیش شدند.
شاگردان مجتبی جباری پس از پایان نیمفصل نخست و ۴ روز استراحتی که کادر فنی در نظر گرفته بود امروز راهی جزیره کیش شدند.
قرار است مسیها یک هفته در کیش تمرین کنند و پس از آن ادامه تمرینات خود را در تهران انجام دهند.