مظفری‌زاده: هر‌کس باید مسئولیت رفتار خودش را بپذیرد

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه برخورد با ناهنجاری‌ها خواسته همه تیم‌ها است، گفت هر‌کسی باید مسئولیت رفتار خودش را بپذیرد تا شاهد تنبیه جمعی نباشیم.

مظفری‌زاده: هر‌کس باید مسئولیت رفتار خودش را بپذیرد

به گزارش هفت ورزشی ، سعید مظفری‌زاده پس از جلسه مشترک چهار باشگاه لیگ برتری با وزیر ورزش در خصوص محتوای جلسه گفت: شعارها و بی‌احترامی‌ها مورد قبول هیچ‌کس نیست و امیدوارم که در کنار رقابت‌ها، دوستی‌ها نیز برقرار باشد.

وی افزود: هر‌کسی باید مسئولیت رفتار خودش را بپذیرد و در این صورت تنبیه جمعی اتفاق نمی‌افتد و شاهد اتفاقات خوب در استادیوم‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان گفت: جزو قوانین و مقررات فوتبال است که با ناهنجاری‌ها برخورد شود و این امر خواسته همه تیم‌ها است.

ارسال نظر