تشکر مهدی تیکدری از هواداران استقلال +عکس

وینگر گل‌گهر پس از پیروزی مقابل استقلال، با انتشار یک استوری از هواداران آبی‌پوشان تشکر کرد.

تشکر مهدی تیکدری از هواداران استقلال +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی تیکدری، وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، پس از دیدار برابر استقلال در تهران و کسب پیروزی مقابل این تیم، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال قدردانی کرد.

تیکدری در این استوری خطاب به هواداران آبی‌پوش نوشت: «ممنون از هواداران عزیز استقلال» و با این پیام، احترام خود را به تماشاگران حاضر در ورزشگاه نشان داد. این واکنش بازیکن گل‌گهر بازتاب مثبتی در فضای مجازی داشت و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ارسال نظر