اولین باخت خانگی استقلال در لیگ برتر؛ کلکسیون ساپی کامل شد

اولین باخت خانگی استقلال در لیگ بیست و پنجم مقابل گل گهر رقم خورد.

اولین باخت خانگی استقلال در لیگ برتر؛ کلکسیون ساپی کامل شد

به گزارش هفت ورزشی، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه شهرقدس به مصاف گل گهر سیرجان رفت و با نتیجه یک - صفر شکست خورد.

تک گل این بازی را پوریا شهرآبادی در دقیقه 37 به ثمر رساند.

استقلال در 14 مسابقه اخیر متحمل 2 باخت شده است. اولین شکست شاگردان ساپینتو مقابل استقلال خوزستان بود که در هفته سوم لیگ برتر کسب شد. این بازی در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد و شاگردان خلیفه اصل با گل محمد شریفی به برد دست یافتند.

حالا در هفته پانزدهم و آخرین بازی دور رفت، شاگردان ساپینتو یک - صفر از گل گهر شکست خوردند تا اولین باخت خانگی استقلال در لیگ بیست و پنجم رقم بخورد.

ارسال نظر