ادای احترام رزاقی‌نیا به مربی سابق

رزاقی‌نیا پیش از شروع بازی استقلال و گل‌گهر، با دسته‌گل به سراغ مهدی تارتار رفت.

ادای احترام رزاقی‌نیا به مربی سابق

به گزارش هفت ورزشی،پیش از آغاز دیدار استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، صحنه‌ای متفاوت و قابل توجه در کنار زمین رقم خورد. امیرمحمد رزاقی‌نیا با در دست داشتن دسته‌گلی به سمت نیمکت گل‌گهر رفت و با مهدی تارتار، سرمربی سابق خود، دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

تارتار فصل گذشته با اعتماد به رزاقی‌نیا و دادن فرصت بازی به این بازیکن جوان، نقش مهمی در دیده شدن و معرفی او به فوتبال ایران ایفا کرد. همین موضوع باعث شد این هافبک استقلال پیش از شروع مسابقه، با این حرکت نمادین از مربی سابقش قدردانی کند.

ارسال نظر