شکایت رسمی تراکتور از شمس‌آذر و پرسپولیس به کمیته انضباطی

باشگاه تراکتور به دلیل شعارهای توهین‌آمیز هواداران شمس‌آذر، ضمن شکایت از این باشگاه، با متهم کردن پرسپولیس به سازماندهی این شعارها، از سرخپوشان پایتخت نیز به کمیته انضباطی شکایت کرد.

شکایت رسمی تراکتور از شمس‌آذر و پرسپولیس به کمیته انضباطی

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه تراکتور تبریز به دلیل شعارها و فحاشی هواداران شمس‌آذر در دیدار هفته گذشته، با جمع‌آوری مدارک و مستندات علیه این باشگاه قزوینی طرح دعوی کرد.

باشگاه تراکتور همچنین علاوه بر شکایت علیه باشگاه شمس‌آذر، از پرسپولیس و مدیران این باشگاه نیز شکایت کرده است.

این باشگاه تبریزی با استناد به صحبت‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس و همچنین استوری برخی لیدرهای این باشگاه در فضای مجازی، مدعی شده که شعارها در دیدار با شمس‌آذر، به صورت برنامه‌ریزی و از سوی پرسپولیسی‌ها رخ داده است.

نامه و مستندات باشگاه تراکتور پس از ارسال به سازمان لیگ، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شده تا درباره این پرونده تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر