تقدیر ویژه اوسمار از سروش رفیعی پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس، پس از پنجمین پیروزی خود و کسب سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه مقابل مس رفسنجان با تک گل سروش رفیعی، ضمن تشکر از هواداران، به حمایت از ستاره آماده این روزهای تیمش پرداخت.

تقدیر ویژه اوسمار از سروش رفیعی پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان

به گزارش هفت ورزشی ، پرسپولیس با تک گل سروش رفیعی موفق شد در آخرین بازی نیم‌فصل، مس رفسنجان را در خانه‌اش شکست دهد و با حمایت پرشور هوادارانش، یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه کسب کند.

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس که مقابل مس رفسنجان موفق به کسب پنجمین پیروزی در بازگشت به نیمکت قرمزها شد، در پیامی از هواداران‌شان تقدیر کرد.

سرمربی پرسپولیس با انتشار تصویری از خوشحالی گل سروش رفیعی مقابل مس رفسنجان، از هواداران تیمش تقدیر کرد و نوشت: «از ارتش سرخ بابت تمام حمایت‌ها ممنونم. با شما قوی‌تر هستیم.»

اوسمار با این تصویر به نوعی حامی سروش رفیعی هم بوده؛ بازیکنی که از هفته دهم تا پانزدهم لیگ برتر در حضور اوسمار توانسته روند رو به رشدی داشته باشد و سه گل برای سه پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوین و مس رفسنجان بزند.

2324800

ارسال نظر