قدردانی سرمربی پرسپولیس از هواداران پس از برد امروز +عکس
اوسمار ویرا پس از پیروزی امروز پرسپولیس با انتشار استوری در اینستاگرام، از حمایت هواداران تشکر کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی امروز تیمش، با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود از حمایت هواداران قدردانی کرد.
اوسمار در این استوری نوشت: «ممنونم از #redarmy؛ با حمایت امروز، با شما ما قویتر هستیم» و بار دیگر نقش هواداران را در موفقیت سرخپوشان پررنگ دانست.