فوری: سرمربی تراکتور محروم شد!

اعتراض دراگان اسکوچیچ به داور، محرومیت او از دیدار بعدی تراکتور را به دنبال داشت.

فوری: سرمربی تراکتور محروم شد!

به گزارش هفت ورزشی ، پس از پایان دیدار شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کرد و به همین دلیل با کارت زرد جریمه شد.

این کارت زرد، دومین اخطار اسکوچیچ در این مسابقه بود تا سرمربی تراکتور به‌دلیل دریافت کارت زرد دوم، دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد و محروم شود.

ارسال نظر