تشکر همسر اوسمار از پرسپولیس +عکس

همسر اوسمار با انتشار یک استوری، از مهمان‌نوازی، محبت و هدیه کریسمس باشگاه پرسپولیس قدردانی کرد.

تشکر همسر اوسمار از پرسپولیس +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، همسر اوسمار با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش، از باشگاه پرسپولیس بابت مهمان‌نوازی گرم و توجه ویژه به خانواده‌اش قدردانی کرد.

او در این پیام نوشت: «ممنون پرسپولیس، برای مهمان‌نوازی گرم و هدیه زیبای کریسمس و از شما به خاطر تمام محبت و مراقبت‌هایی که به اوسمار و خانواده‌مان نشان می‌دهید، متشکرم.»

ارسال نظر