بلماضی: مقابل تراکتور بد نبودیم و هنوز شانس صعود داریم

سرمربی الدحیل با وجود شکست مقابل تراکتور، از عملکرد تیمش رضایت نسبی داشت و تأکید کرد شانس صعود نماینده قطر همچنان بالاست.

بلماضی: مقابل تراکتور بد نبودیم و هنوز شانس صعود داریم

به گزارش هفت ورزشی ، جمال بلماضی، سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر، پس از شکست ۲ بر ۱ برابر تراکتور ایران در هفته ششم لیگ نخبگان آسیا، نسبت به نمایش شاگردانش ابراز رضایت نسبی کرد.

او در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: همان‌طور که پیش از بازی هم گفته بودم، قصد داشتیم عملکرد خوبی داشته باشیم که تا حدودی این اتفاق افتاد، اما در نهایت نتوانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

بلماضی در پاسخ به پرسشی درباره شانس صعود الدحیل از مرحله گروهی اظهار داشت: فکر می‌کنم شانس بالایی برای صعود داریم. این حرف از روی اعتماد به نفس نیست، بلکه بر اساس عملکرد تیم و کیفیت بازیکنانی است که در اختیار داریم.

سرمربی الدحیل درباره تیم تراکتور نیز گفت: ترجیح می‌دهم درباره حریف صحبت نکنم، اما با توجه به نتایجی که گرفته‌اند، مشخص است تیم بسیار خوبی هستند.

ارسال نظر