حسین‌زاده: این گل حاصل تلاش همه تیم بود

امیرحسین حسین‌زاده پس از گلزنی مقابل الدحیل تأکید کرد موفقیت تراکتور نتیجه تلاش همه بازیکنان بوده است.

حسین‌زاده: این گل حاصل تلاش همه تیم بود

به گزارش هفت ورزشی ، امیرحسین حسین‌زاده، ستاره تراکتور، در دیدار مقابل الدحیل قطر در هفته ششم لیگ نخبگان آسیا بار دیگر نمایش درخشانی داشت و در لحظات پایانی موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند.

مهاجم ملی‌پوش تراکتور در طول مسابقه بارها با پاس‌های عمقی و حرکات سریع، موقعیت‌سازی کرد و نقش پررنگی در حملات تیمش داشت تا در نهایت با گلزنی، عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز به دست آورد.

حسین‌زاده پس از پیروزی ۲ بر ۱ تراکتور مقابل الدحیل در گفت‌وگو با دوربین AFC گفت: «به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. ۹۰ دقیقه زحمت کشیدند و تلاش کردند. از ابتدای بازی سوار بر بازی بودیم و حق‌مان هم پیروزی بود.»

او در ادامه افزود: «بین دو نیمه هم‌قسم شدیم که برنده از زمین خارج شویم. همیشه گفته‌ام گل‌های من حاصل تلاش همه بازیکنان است و از تک‌تک بچه‌ها تشکر می‌کنم که کمک کردند بهترین نتیجه را بگیریم.»

ارسال نظر