پرسپولیس در مسیر اخذ مجوز؛ کارگاههای آموزشی داوری و پزشکی در شهید کاظمی
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در کارگاههای آموزشی داوری و پزشکی شرکت کردند.
به گزارش هفت ورزشی ، بنابر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بینالملل پرسپولیس، بازیکنان این تیم امروز (یکشنبه) در راستای اجرای برنامههای اخذ مجوز در ورزشگاه شهید کاظمی میزبان دو کارگاه آموزشی داوری و پزشکی بودند.
دانیال مرادی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران و دکتر توحید سیف برقی، افسر پزشکی و دوپینگ فیفا و معاون کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران، مدرسین این دورهها بودند.
کمیته اخذ مجوز باشگاه همچنین با حضور در محل تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به تکمیل فرمها و اخذ مدارک اعضای تیم به ویژه اعضای کادر فنی برای بارگذاری در سامانه صدور مجوز اقدام کردند.