لیدرهای تراکتور محروم شدند!

کمیته انضباطی دستور موقت دیدار تراکتور و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی را صادر کرد.

لیدرهای تراکتور محروم شدند!

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته انضباطی فدراسیون اکبر فرهمند، علی حسامی، ساد لیقوانی، بابک خوش زبان، حبیب ارزومند، جبرئیل غنی، اسد نوتاج، سینا فروغی لیدرهای باشگاه تراکتور را به‌صورت موقتی محروم کرد.

این کمیته اعلام کرده در بازی حذفی تراکتور و پرسپولیس شعارهای رکیکی به مربی و بازیکنان پرسپولیس داده شده و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی این افراد حق‌ حضور در ورزشگاه را ندارند و باید ظرف ۴۸ ساعت دفاعیهٔ خود را به این کمیته بدهند.

ارسال نظر