فولاد، چادرملو را حذف کرد و به جمع ۸ تیم برتر رسید

فولاد خوزستان در شبی متفاوت، با شکست ۲-صفر چادرملو اردکان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی رسید.

فولاد، چادرملو را حذف کرد و به جمع ۸ تیم برتر رسید

به گزارش هفت ورزشی ، شاگردان یحیی گل‌محمدی که در هفته‌های اخیر لیگ برتر نتایج مطلوبی نگرفته و در رتبه سیزدهم جدول قرار داشتند، امشب در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان موفق شدند تیم قدرتمند چادرملو اردکان، تیم سوم لیگ برتر، را با نتیجه ۲-صفر شکست دهند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شوند.

در این دیدار محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۵۱ گل نخست فولاد را به ثمر رساند و ابوالفضل زاده‌عطار در دقیقه ۹۰+۹ تیر خلاص را زد تا فولاد به پیروزی برسد.

قضاوت این مسابقه بر عهده پیام حیدری بود؛ دیداری که یک اتفاق جالب داوری هم داشت و حیدری به اشتباه به جای کارت زرد، کارت سفید را به حسین سنگرگیر نشان داد؛ صحنه‌ای که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

ارسال نظر