درخواست ویژه بیرانوند از پرشورها: تنهامون نذارید +عکس
علیرضا بیرانوند با انتشار پیامی احساسی از هواداران تراکتور خواست در دیدار حساس مقابل الدحیل، با حضور پرشور خود از تیم حمایت کنند.
به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا بیرانوند، دروازهبان تراکتور، با انتشار استوریای در صفحه شخصی خود خطاب به هواداران این تیم نوشت:
«اتفاقات چند روز اخیر هرچی بوده تموم شده، چراکه ما کارهای زیادی برای انجام دادن پیش رو داریم. از امروز همه تمرکزمون باید برای دیدار فوقالعاده حساس مقابل تیم قدرتمند و پرستاره الدحیل باشه. این بازی خیلی برای ما مهم و سرنوشتسازه و اصلا جایی برای اشتباه کردن نیست.
میدونم هوا تو تبریز خیلی سرده و تایم بازی هم طوریه که تو سردترین زمان ممکن برگزار میشه، با این حال ما جز شما پرشورها نه حامی داریم نه دلخوشی. خیلی به انرژی شما و حمایتهاتون نیاز داریم و منتظریم روز بازی مقابل الدحیل یه ورزشگاه پر و یکدست قرمز ببینیم. تنهامون نذارید چون ما در کنار هم قویتریم.»