کنایه سنگین بازیکن تراکتور به امین کاظمیان؛ عینک مهمون من! +عکس

سعید کریم‌آذر، مدافع تراکتور، با انتشار یک استوری جنجالی در فضای مجازی واکنش تندی به خوشحالی پس از گل پنالتی امین کاظمیان نشان داد.

کنایه سنگین بازیکن تراکتور به امین کاظمیان؛ عینک مهمون من! +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، در ادامه حواشی ایجادشده پس از خوشحالی جنجالی امین کاظمیان بعد از گل پنالتی، سعید کریم‌آذر مدافع تیم فوتبال تراکتور نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و با انتشار یک استوری، پیام تندی را خطاب به این بازیکن منتشر کرد.

کریم‌آذر که خودش در این دیدار پنالتی تیمش را با فریب پیام نیازمند به گل تبدیل کرده بود، در استوری خود نوشت:
«پسر خوب! به جای دلقک‌بازی آدرس درست بده. چشماتم ضعیفه، یه عینک مهمون من!»

این استوری را می‌توان تندترین واکنش یک بازیکن تراکتور به رفتار امین کاظمیان دانست؛ واکنشی که با استقبال و تمجید بخشی از هواداران تراکتور نیز همراه شده و به حواشی این دیدار حساس دامن زده است.

ارسال نظر