قلیزاده باز هم نیمکتنشین شد
علی قلیزاده، وینگر ایرانی تیم لخ پوزنان، در دیدار امشب این تیم مقابل سیگما اولوموتس در لیگ کنفرانس اروپا جایی در ترکیب اصلی ندارد و کار را از روی نیمکت آغاز میکند.
به گزارش هفت ورزشی ، در یکی از دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، تیم لخ پوزنان لهستان که علی قلیزاده را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آندرو مهمان تیم سیگما اولوموتس جمهوری چک است.
علی قلیزاده که در دو مسابقه اخیر لخ پوزنان در لیگ کنفرانس اروپا مقابل لوزان سوئیس و ماینتس آلمان در ترکیب اصلی حضور داشت، برخلاف دیدار هفته گذشته، در بازی امشب برابر نماینده جمهوری چک در جمع ۱۱ بازیکن ابتدایی دیده نمیشود و روی نیمکت قرار دارد.
وینگر ایرانی لخ پوزنان در فصل جاری پنج بار در لیگ استراکلاسا لهستان به میدان رفته و موفق به زدن یک گل شده است. او همچنین یک بازی در جام حذفی و دو مسابقه در لیگ کنفرانس اروپا انجام داده، اما در دیدار امشب و در هوای سرد شهر اولوموتس، کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
لخ پوزنان در پنج مسابقه قبلی خود در لیگ کنفرانس اروپا، دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست را تجربه کرده و با ۷ امتیاز در رده بیستم جدول قرار دارد. این در حالی است که سیگما اولوموتس نیز شرایطی مشابه دارد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر، پایینتر از تیم لهستانی ایستاده است.